onsdag 20 januari 2010

Längtan

Sitter här och kikar på bilderna från vår resa till Fuerteventura över nyår. Ska jag vara riktigt ärlig så håller många av bilderna inte så hög kvalitet som jag önskar har fortfarande mycket kvar att lära! 

Men denna bilden gör mig varm i hjärtat -♥-

Det är yngste sonen som står vid vattenbrynet och njuter. Njuter gör även jag när jag tittar på bilden skönheten ligger helt klart i betraktarens ögon! Och i mina ögon kommer känslan från resan tillbaka. Känslan av att vara tillsammans, känslan av glädje, känslan av att inte ha några måsten, känslan utav att inte vara ensam, känslan av att vara älskad!

Längtar gör jag redan tills vi kan resa iväg igen även om vi troligen inte får med alla tre grabbarna då!

6 kommentarer:

  1. Underbar skön semester bild....
    man längtar till värme och hav!

    har just suttit och redigerat lite av mina semesterbilder med och fann att några av de var väldigt gryniga....
    Undra om de e fotografen som har "sett suddigt" eller om det är objektivet?? *S*

    SvaraRadera
  2. mmm vilken härlig bild, kunde varit min äldste på bilden :)
    HAR PRECIS (läs 2 minuter sedan) bokat två veckor till vårt kära Kreta i sommar!!!

    SvaraRadera
  3. Vilken hunk!
    Varför har han inga fötter? ;-)

    Sedan är jag av den bestämda åsikten att om man förutsätter att de inte vill följa med så vill de inte det, men om man förutsätter motsatsen - då...

    Å andra sidan blir det billigare om de stannar hemma ;-)

    SvaraRadera
  4. Anni fötterna är så stora så de fick inte plats;-))

    Valet att få stanna hemma och ha FF kan ibland inte emotstås och tänk jag tycker det är en sund inställning! Men jag är alltid lika glad när vi är tillsammans allihop - men medger att det blir ju helt klart fler resor för oss andra;-))

    SvaraRadera
  5. Jag längtar också tillbaka till Fuerteventura - till ledigheten, att umgås med barnen och sambon, att bara vara, sol och värme.

    SvaraRadera
  6. Förstår om du både njuter av bilden och längtar tillbaka!!Men snart, snart är det sommar igen och då kan du bada hos mej... ;))

    SvaraRadera