söndag 17 januari 2010

Fototriss - randig

Söndag betyder FotoTriss och idag ska jag söka efter randiga saker att fota.
Funderade länge utan att komma på något. Men vips när jag skulle plocka in varorna jag handlat så slog det mig att här finns ju en helt del randigt!


På varje vara finns en randig streckkod.
Jag använder mig av den när jag scannar in priset.


Kalles randiga är ju klockren!
Randig både på ut och insidan.



Mjölkkartongen är randig även den.
men inte det som är i som tur är;-))

10 kommentarer:

  1. Randig mjölk vore väl häftigt?

    SvaraRadera
  2. Jag har mycket randigt omkring mig här vid datorn.
    Tröjan, alamanckan, mattan, löparen, takets plattor....

    SvaraRadera
  3. Mycket bra tolkning. Jag var inne på streckkoder jag med, men sen hittade jag inget mer randigt i kylskåpet så det blev andra bilder. :)
    Nog kan vi vara glada att mjölken inte är randig, undrar hur det skulle sett ut. ;)
    Ha en fin söndag.

    SvaraRadera
  4. Kul randiga bilder! Verkligen orginella!


    Trevlig söndag kväll
    Hälsningar Louise
    www.louisealexandersson.se

    SvaraRadera
  5. finns ju massor av randigt :)

    SvaraRadera
  6. En väldigt rolig tolkning en tolkning som jag aldrig hade kommit på :) jätte bra bilder på detta tema :)

    SvaraRadera
  7. Rolig tolkning på temat! Vad du är påhittig! / Irene

    SvaraRadera
  8. Kalles Randiga är min favorit ;).
    Ha en underbar dag!
    Xini Björnmamman

    SvaraRadera
  9. Bra randiga tolkningar. Den där streckkoden lär det finnas gott om i varje hem numera. Och Kalles randiga talar ju för sig själv… :-)

    SvaraRadera
  10. Härlig randig triss...
    Tänk vad mycket randigt man lever med i vardagen!
    *S*

    SvaraRadera