söndag 7 mars 2010

Fototriss - Gissa temat

Idag har jag hittat ett tema som kan passa in i veckans Fototriss - gissa temat.

Detta har jag haft hängande över mig ett tag men vet inte vart helgerna tar vägen? Men idag passar det bra då jag följer Vasaloppet på TVn. Efter målgång kommer mor och far  hit. Vi ska ha 22 års fika här - sonen fyller år idag, men han håller hus i Halmstad så honom ser vi inte;-))

Grattis Anton!

 
 Det ser lite tomt och naket ut ...

  
... innan de nya kommer på plats...

 
... medan de gamla får hänga på vädring!

11 kommentarer:

  1. fönsterfint, gardiner kanske du tänkt på som tema :-)

    fina bilder och fina gardiner :-)

    hälsa sonen och gratta, min fyller 22 i juni :-)

    ha en skön dag

    SvaraRadera
  2. Dags att ta bort julgardinerna?
    ;-)

    SvaraRadera
  3. Gardiner! Snyggt sammanhållen triss!

    ha en fin dag!

    SvaraRadera
  4. Vårfint i fönsterna.. Jag borde putsa mina och inte sitta här;-)

    SvaraRadera
  5. Gardiner - åh, jag borde ta bort mina vintergardiner men jag ids inte stryka idag... :-)

    SvaraRadera
  6. Gardiner :) och det har visst många andra också gittat på :)hoppas ni får en jätte trevlig dag :)

    SvaraRadera
  7. Byta gardiner, tänkte jag på. Det är inte jag någon hejare på precis. :)

    SvaraRadera
  8. Gardinbyte tänkte jag på :o)

    Kram från Pennelina!

    SvaraRadera
  9. Byte av gardiner? Ja, det funkar som trisstema det med.

    SvaraRadera
  10. Grattis till sonen på avstånd från mig med. Byta gardiner. För mig är det ren tristess.
    Sen kanske, efteråt, kan det hända att jag gläds lite.
    Förstås.

    SvaraRadera