måndag 1 mars 2010

Tillbakablick - mars


Idag är det den 1 mars och dags att titta tillbaka på vad som hände för 1 år sedan. Det stora som hände var väl att jag köpte min nya kamera men lite annat hände ju med som ni ser....

 
Storgrabben fyllde 21 år och strax är det dags för honom att fylla 22.
(har rättat till siffrorna, lyckades göra sonen ett år äldre utan att tänka mig för!)
Prinsesstårta är en favorit i familjen och återkommer ofta.

 
Besökte Lysekil 12-13 mars tillsammans med samlevnadsgruppen.
Vi planerade för 2009 års Ungdomsdagar.
Trevligt hade vi vill jag lova och mycket fick vi gjort!
Jag doppade faktiskt hela mig i havet - innan jag sprang in i bastun igen;-)) 
Räknas det som att jag badade 12 mars tro?


Krokusen tittade upp i snön. 
Måste erkänna att jag inte kom ihåg att snön låg så länge
denna bild tog jag 24 mars:-))
Så än är det 23 dagar kvar innan snön är borta eller?

Andra tillbakablickare hittar ni här...

6 kommentarer:

  1. Kikade bland mina bilder och jag hade fotograferat snödroppar utan snö den 16 mars, så du måste ha fått ett återfall där...

    SvaraRadera
  2. Tänk så olika vi levde för ett år sen! Jag fick mitt besked då och har svårt att se tillbaka.

    Nu ser jag framåt. Eller brå-måt:-)

    SvaraRadera
  3. Åh, så din son är lika gammal som mig ser jag, trevligt!!! ;-) Fast några månader äldre då, jag fyller 23 år först i juli... :-P
    Tycker absolut det räknas som bad-premiär den 12 mars... ;-) Bad är ju ändå bad... :-P
    Ja, det kom snö riktigt sent förra året, vi hade också snö runt den 23 mars... :-P Kul att se vad du hade för dig för ett år sen... ;-) Passar också på att gratta sonen din i förskott på 23-årsdagen!!! ;-)
    Kram!!!

    SvaraRadera
  4. Hoppsan! Inser att jag gjort sonen ett år äldre än vad han är;-))

    SvaraRadera
  5. Jättefina bilder. Låt oss hoppas att vårblommorna kommer snart!!

    SvaraRadera