lördag 10 juli 2010

Semestern är här!

Nu är det semester!
Det måste naturligtvis firas
å vad passar inte bättre än att göra det med ett kalas?

Syrrans grabb fyllde år 
och jag minns mycket väl den dagen han föddes,
för det var nog det årets varmaste helg!
Men ändå satte jag mig i bilen tillsammans med min mor
å lämnade semesterparadiset Kungshamn
för att åka in till NÄL för att beskåda underverket;-))

Nu är grabben en bra bit längre än sin moster!
Å nöjd var han även om moster kom med två paket
varav ett var en bok och den andra kläder.
Kusinerna alltså mina söner ville köpa det önskade tv-spelet
och tyckte att deras mamma kunde köpa de "tråkiga" paketen!
Bert och data-dejten av Sören Olsson och Anders Jacobsson
samt en super tuff t-shirt med Super Mario på 
var faktiskt helt ok;-))

2 kommentarer:

  1. Den tårtan verkade vara choklad?
    Kanhända en kladdis? Nu var ju inte vi släkt här, men attans vad gärna jag hade suttit med vid en tallrik...

    SvaraRadera
  2. Det var väl också ett perfekt sätt att starta semestern på!
    Vet inte hur ni har det men detta är nog årets varmaste helg i år också i alla fall här.
    +35° i skuggan!
    Det klagas inte, det är ljuvligt.
    Glad semester på dig!

    SvaraRadera