fredag 17 september 2010

Mer färgfylld arbetsdag


Vilda tankar hade en underbar kommentar
angående min färglösa arbetsdag i min senaste EFIT.

Har nu haft två färgfyllda arbetsdagar ute på Hållö.
Mitt folkhälsonätverk har nätverkat 
och nu är jag uppdaterade på både det ena och det andra;-))

Inte mycket kan växa här ute men ljungen trivs.

Vår underbara konferenslokal
på utpost Hållö!

Bohus graniten har många härliga färgsättningar.

 Kvällen avslutades med en underbar
skaldjursbuffé!

Bodde i "musslan" och jag kan lova
att västerhavet låg på hela natten
och vågorna rullade in rejält;-))

Dags att åka tillbaka till fastlandet igen,
ja det är inte utan att man längtar tillbaka!

Har jag sagt att jag har värdens bästa jobb?

5 kommentarer:

  1. Ha, ha ja, det här var helt andra bilder. Omgivningen gör mer än vad man tror för ens välbefinnande. Havet som vi bor en bit ifrån längtar man ständigt till.
    - Varför gör alla det? - vad är det med havet som är så tilldragande?

    Nu blir jag snart upphämtad och skall åka mitt in i mörkaste Småland, en tjusning det med för oss som lever i öppna landskap!
    Ha en skön helg
    Monica:)

    SvaraRadera
  2. Vad härligt det ser ut - bästa förutsättningarna för underbart nätverkande :)

    Hoppas du får en trevlig helg nu, själv vilar jag efter en underbar möhippa :D
    Kram Titti

    SvaraRadera
  3. Oj, så härligt det ser ut - mäktigt!

    SvaraRadera
  4. Det är något speciellt med västkusten, känner nästan doften av havet :) Fantastiska bilder!
    PS. Jag har oxå världens bästa jobb ;) DS.

    SvaraRadera