torsdag 13 oktober 2011

Äntligen besiktigad!

Det är inte utan att man känner lite pirr i magen
när man står inför denna test!
Vet ju att bilen gått igenom andra år
så det borde ju inte vara några större problem i år
....
eller?

I och med min separation är det en större utmaning
om något ska åtgärdas.
Själv är jag rätt okunnig i området bilar.
Tur att det finns de som inte är det!
Har redan en strategi om allt inte går vägen.
Den strategin heter "Bilverkstad"!

När jag kommit så långt i mina tankar
känns det lättare att åka till besiktningen.
Å allra lättast blev det ju då det bara var en liten anmärkning.
Ena dimljuslampan satt inte fast som den skulle
frågan var om jag varit uppe i en snöhög
och med tanke på föregående vinter
så är det ju inte helt osannorlikt;-))


1 kommentar:

  1. Grattis till väl genomförd besiktning! Visst är det irriterande att det ska kännas så pirrigt att besikta bilen :(

    SvaraRadera