lördag 26 november 2011

Efter bilden

Så då var det dags för den traditionella efter bilden. Idag har jag fått upp mina nya gardiner och eftersom det inte är tomtar så tycker jag de passar bra redan nu.

Har haft ett pyssel idag med att hitta rätt plats för de olika adventsprylarna som jag har skaffat. Först hade jag en stjärna i köket, men sen insåg jag att den skulle hamnat under hissgardinen vilket kanske inte varit så praktiskt.  Så den plockades ned och fram kom staken.

Nu sitter jag här och är rätt nöjd. Lite som om jag har "boat" in mig. Nu har jag bott här sen april och detta blir min första jul i lyan. Ja första julen som frånskild också för den delen. När julen är över har alla högtider passerat sen separationen. Kan tänka mig att det blir så mycket bättre med tiden!

Har haft två grabbar här som sällskap och det känns bara så bra!
Må gott vänner;-))

1 kommentar:

  1. Åh,va fint det blev! Jag förstår att det är med blandade känslor du firar din första jul i nya lyan . Det kommer att bli bra :)
    Kram!

    SvaraRadera