lördag 26 november 2011

Politiskt inkorrekt

Syrran fyller år idag, men ska firas imorgon. Det ger mig lite tid att fixa och dona lite. Vet att hon är på fest ikväll och när hon vaknar ska hon förbereda kalaset så jag litar på att hon inte kikar in här innan!

Köpte en snygg burk på Åhlens som jag ska fylla med, ja just det med .... Känner mig lite som Sunes pappa i Sunes sommar men notera vad det står i min receptbok! Fick lov att kolla vilket tryckår det var och i Sju sorters kakor från 1985 står de som "nono-ordet".

Hoppas hon blir nöjd oavsett namn;-))

2 kommentarer:

  1. Älskar "no,no-bollar med mycket kaffe i. Brukar faktiskt ha en stor burk i kylen (inte så piffig som din burk dock) full med dessa glutenfria bollar som hela familjen kan ta av.

    Vad fint det blev med julgardinerna fönstret.
    Nu är det bara några timmar kvar till startskottet på julen brakar av...
    HÄRLIGT!

    SvaraRadera
  2. Min bror fyller oxå år just den 26/11. Till honom skickade jag ett inramat fotografi på pappa och min brors två döttrar på, det uppskattades :)
    Negerbollar,mums!

    SvaraRadera