lördag 12 november 2011

På besök hos svärmor.

Hälsade på min svärmor idag, tände ett ljus och mindes våra stunder tillsammans. Hon var en fantastisk kvinna som ville alla väl, tyvärr fick hon inte vara med oss så länge. Saknar henne så♥

Tog även en runda på stan med mellangrabben. Han köpte sig lite kläder och en farsdagspresent. Sen gick vi och satte oss på ett fik och tog en långfika. Himla trevligt att få sitta så med sin son.

På begäran kokar jag nu risgrynsgröt till grabbarna. Ikväll blir det "Så mycket bättre", ser verkligen fram emot att ta del av hur de kommer tolka Timbuktu. Lyssnade på Jasons sommarprat som berörde mig djupt. När det gäller hans musik så gillar jag en och annan av hans låtar men erkänner att jag har svårt för hans dialekt, förstår inte alltid vad han sjunger;-))

4 kommentarer:

  1. Så fin bild ! Här blir det ändrade planer oxå, vi skulle egentligen ha en kväll på stan,mennu blir det TV kväll istället. Känner inte till Timbuktu så mycket,så det ska bli spännande att höra hans musik ikväll..i ny tappning..

    SvaraRadera
  2. Vilken fin och kärleksfull bild! Bortsett från det där fingret du visar ;-)

    SvaraRadera
  3. Men Anni ser du inte att jag släcker tändstickan;-))

    SvaraRadera
  4. Jo, det ser jag. Jag håller tändstickor med pekfinger och tumme ...

    SvaraRadera