söndag 13 november 2011

Så mycket bättre


Det är så irriterande att TV4 har fått till ett program som jag bara älskar.
Ett program med artister som berör med en tydlig musikalisk tillhörighet!
Ett program som handlar om relationer och känslor utan att ha inslag av mobbningskarraktär!
Ett program som har långsamma klipp och inte stressar fram och tillbaka!
Ett program som innehåller medmänsklighet, värdighet, respekt och ödmjukhet!
Ett program som fylls av musikaliska tolkningar!
...
Ett program som hade varit så mycket bättre utan reklam!

2 kommentarer:

  1. Såg reprisen i dag och jag ömsom skrattar eller gråter en tår. Det är verkligen ett feel-good-program. Jag älskar det!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag gillar programmet skarpt! Och Lalehs Just nu, det ska jag nog ha med på mitt jympapass!

    SvaraRadera