torsdag 15 december 2011

Avslutning med mys!

Ikväll var det avslutning på vattengympan, eller inte riktigt för vi ska träna nästa vecka också men idag tog vi det lugnt efter passet och käkade räkmackor! Himla mysigt att sitta så med mamma och prata om ditten och datten efter träning.

Denna veckan har varit otroligt intensiv. Aktiviteter var och var eviga helg, alla i linje med Måbra-stuket såklart men kanske lite väl mycket. Funderar helt ärligt om jag har en övernattningslägenhet eller ett hem! Men nu är det snart helg, igen! Å då ska jag ta´t lugnt helt klart. Då ska jag plocka lite, baka lite, laga lite mat och allt sådant där som känns gôtt att göra. Det bästa är väl att jag ska skrutta omkring här hemma osminkad och i mysbyxor!

På tal om mysbyxor ja. Det har helt klart varit för mycket myspys de sista veckorna. Glöggen flödar och julborden duggar tätt! Linningen i byxorna känns redan för trång. Sicken tur att jag ska strosa omkring i bikini om fyra veckor så att allt kan välla ut fritt;-))

1 kommentar:

  1. Även om jag står i köket mycket så "försöker" jag inte äta hela tiden. Man får verkligen stålsätta sig för att hålla på regeln: "ta det lugnt i veckorna och ät det goda på helgen"
    Nu har jag ju också en väldans tur att jag INTE ska till solen om fyra veckor (grrrr...) så jag väller här hemma istället!

    Hoppas du får en riktigt skön helg och hinner koppla av med saker i en lugn och fin takt!

    SvaraRadera