fredag 2 december 2011

Denna förbaskade oro!

Små barn små bekymmer hörde jag sägas när barnen var små! Inte anade jag väl då vad rätt de hade.

Så nu sitter jag här med en lätt oro som mal. Men vad gör man när grabben vill ut till sina kompisar en bit utanför stan? Skjutsar honom så klart!

Nix det gör jag inte eftersom det har slunkit ner ett glas rött - eller okey då snarare två!

Utan man lånar ut bilen till sonen så klart;-))

Men kruxet är att ute har det efter flera veckors regnade frusit på och det är om inte blixthalka så i varje fall halka! Så nu sitter jag här och längtar till små barn som sött ligger i sina sängar och sussar vid denna tid på dygnet;-))

1 kommentar:

  1. Sonen som halkade till kopisar utanför stan sover snart sött i sin säng, utan problem. // Pappan

    SvaraRadera