söndag 12 februari 2012

Fototriss - så här ser det ut där jag är, del 14

Dags för en favorit i fototriss nämligen "så här ser det ut där jag är". Det har varit en strålande vinterdag idag och jag har gått en runda med barnens far.








Vi gick en runda på 6,71 kilometer vilket tog 1 timma och 24 minuter. Min maxpuls var uppe i 176 slag/minut, genomsnittlig puls var 138 slag/minut. Som ni troligen märker hade jag min Garmin forerunner på mig ;-))









Konstaterar att en vacker miljö gör gott för svåra samtal♥

6 kommentarer:

  1. Ser soligt ut hos dig oxså .. hos mig var det mest grått idag, men vilken tur det kom lite vitt så det lyste upp :)

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker promenadväg! Och vackert väder. Härligt!

    Ser att du lagt in flera inlägg som jag inte hunnit läsa. Skärgårdsbilderna ser underbara ut, visst är det något speciellt med vinterstängda sommarparadis. Något vemodigt, mumintrollskt ;-) Läs Sent i november, så förstår du vad jag menar ;-)

    SvaraRadera
  3. Härlig triss. Hos mig var det bara grått och trist.

    SvaraRadera