fredag 10 februari 2012

Sommarparadis i vinterskrud!

Nösunds värdshus på Orust har varit min arbetsplats i två dagar. Där har jag konfererat med kollegor i mitt FIF-nätverk. Ett nätverk bestående av folkhälsosamordnare från hela Fyrbodal - snacka om utbyte! Folkhälsofrågorna har stötts och blötts i timmar. Lösningar har vi funnit men konstaterar att vi för att lyckas med detta så krävs det en vinst av kolossala mått - men när vi vunnit så ska vi sätta fart - men tills dess så fortsätter vi harva vidare i våra kommuner!

Att få besöka ett semesterparadis på vintern är lite speciellt och kan varmt rekommenderas. I vanliga fall är det väl mest sommartid som dessa västkust öar besöks av i varje fall mig. Men nu vet jag bättre och kommer göra fler besök var så säkra!

3 kommentarer:

  1. Jättefina bilder!!! Härlig arbetsmiljö :)

    SvaraRadera
  2. Oj va mysigt det ser ut

    SvaraRadera
  3. Men va kul att se vintriga bilder därfrån! Jag har varit där en gång tidigare men då var det sommar & sol och vi badade! Det är underbart vackert där :)
    ~Titti

    SvaraRadera