lördag 10 mars 2012

Lördagskväll

Förra helgen spenderade jag i 08-land tillsammans med goda vänner. Den som gjort ett perfekt planeringsjobb igen är den fantastiska researrangören Anni! Om ni följer länken ser ni en sammanfattning av helgen i text och bild!

Att likt Anni öppna sitt hem för en gäst från landet är mycket generöst. Hoppas på att kunna få bjuda igen redan i juli då det är dags för nya äventyr!

Sturekatten besöktes och deras räkmacka gick inte av för hackor vill jag lova. Sällskapet var inte fy skam det heller. Härliga kvinnor som glatt och livligt diskuterade i vitt skilda ämnen.

En av kvällarna besökte vi en Tahirestaurang. Maten här var prisvärd och mycket välsmakande men inredningen... Smaken är väl som baken helt klart!

Många steg traskade vi och jag börjar till och med hitta lite själv. Det gäller ju bara att komma ihåg vilka svängar vi tog. För till Norrgavel, Sturekatten, Chokladfabriken, diverse tebutiker vill jag helt klart hitta till igen;-)


Passade på att kika in i ateljén medan jobb pågick! Kreativitet på högsta nivå ;-))

Är så glad över alla möten med vänner som först bara har berört mig genom ord och bilder - att sen träffas irl så att säga innebär ytterligare en dimension en dimension som jag hoppas kunna uppleva fler gånger♥

3 kommentarer:

  1. Det var en mysig långhelg!

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det fantastiskt att det går att hitta varandra i den oändliga cyberrymden!
    Tack för en fin helg ♥

    SvaraRadera
  3. Det är också värt att notera att Seamaster-linjen totalt sett alltid har varit avsedd att vara ett fake rolex mer lyxigt stycke i kroppen av en solid verktygsklocka snarare än en verktygsklocka som så småningom hittade sin väg på handleden för fake Rolex välklackade klockälskare.

    SvaraRadera