torsdag 19 juni 2014

Teknisk paus


Har nästan glömt hur man gör!
Men faktum är att jag har varit utan dator sen i oktober förra året, 
men nu har jag en ny så nu borde väl allt vara bra.

Lät mellansonen bestämma då jag tycker det är svårt att välja.
Sonen valde
sonen beställde
jag betalade
jag är så tacksam över all hjälp.

Men se det är en liten hake på detta!
Jag känner mig inte hemma i min nya superduperbra dator.
Den är inte som den förra,
har nyare program,
är mindre och nättare,
snabbare
ja allt är helt enkelt perfekt
precis så som sonen önskade...

... men jag tycks inte vänja mig!

Om du fortfarande finns kvar därute och på något sätt följer mig
så låt mig gärna veta!
Min tanke är i varje fall att vara här lite mer nu 
och för den som orkar lovar jag att redan imorgon bjuda på en liten goding ;)

Må gott alla!

1 kommentar:

  1. Hejhej, jag tittar in lite nu och då. Även om jag själv inte bloggat sen i november typ. Lycka till med tekniken - tålamod och lite svordomar brukar funka :)

    SvaraRadera