söndag 19 april 2015

Liten Madame ska få herrsällskap

Så tomt det är här hemma! Men ack så skönt att kunna ha balkongdörren på vid gavel och låta vårluften komma in i lyan.

Merci är ju hos uppfödaren och kommer nu att paras i veckan. Detta gör att jag vet vad jag har att göra i sommar ;-) Hankatten är väl vald utav uppfödaren och jag ser fram emot att få se vilka av dragen som kommer föras vidare till nästa generation. Sen passar det perfekt att få lämna bort Merci för jag ska på en liten semesterresa med min syster i veckan som kommer och då är ju kattvakteriet löst.

Ser fram emot att få ta fram resväskan och packa den med sommarkläder samt kläder för träning. Planen är att få till en slags kombinerad semester och träningsresa. Vi får se hur vi får ihop det. Det jag vet är att så fort vi kommer fram ska vi till den där underbara Tapasrestaurangen vi hittade förra året. Gissa om jag kommer njuta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar