Idag har jag använt Jannes farsdagspresent!
En "snövagga"
om den nu heter så vill säga;-))
Det gäller ju att använda den flitigt nu när vi har en!
Kändes skönt att jobba lite
men erkänner att det stundtals var lite väl tungt.
Snöskottning måste vara en mycket bra motion!
Snöskottning måste vara en mycket bra motion!
Vår uppfart är nu i varje fall skottad
och jag väntar bara på att Gerhard
ska komma med sin traktor och bygga upp
härliga snövallar när han plogar gatan!
Är hemma men en mage som tycks gett upp helt och hållet!
Har bekymmer med laktos
och slarvade troligen i helgen.
Pannacottan var i varje fall god;-))
Behöver så att säga vara nära en toa
utan att prata för mycket skit!
Magen har börjat stabilisera sig men jag är så
in i vassen trött!
Men har bestämt mig för att vara rädd om mig
själv och ta vara på min hälsa,
för ingen annan gör det åt mig!


