torsdag 13 augusti 2009

Ja se det snöar, ja se det snöar det var väl roligt...

... Hurra!

Denna syn mötte mig när jag åkte hem från jobbet idag! Självklart stannades bilen och det dokumenterades. Det är den 13 augusti och här har haglat så att det ligger hagel kvar i drivor;-))

Grabbarna hemma fick även de fram kameran så jag bjuder på lillkillens foto av mellanbror. Det är fotat på vår altan. Altanen där jag längtar efter fler grillkvällar innan mörkret lägger sig - hur ska detta sluta;-))

5 kommentarer:

  1. Ingen snö/hagel i min del av landet ;-)
    Har planerat kräftskiva på trädäcket imorgon - ska du komma?

    SvaraRadera
  2. Ska vi försöka med "flyttnyckel" som i Harry Potter;-))

    SvaraRadera
  3. Men usch vilket väder. Vi har "bara" haft åska och hällregn=(. Kram

    SvaraRadera
  4. Så tokigt det är då?
    Här har vi strålande sol nu, precis efter ett kraftigt skyfall!
    Takfönsterläckage i måndags.....

    SvaraRadera
  5. Härligt att svalka fötterna i ;)
    De udda sakerna är alltid kul att få med på bild.
    Längtar genast efter macrot och att leka med iskristaller i solljus, men i augusti smälter de väl för fort.

    SvaraRadera