måndag 13 april 2009

Vi hade i varje fall tur med vädret...


... denna påskhelg!

Vaknade som vanligt tidigt idag. På med datorn och surfade runt lite på mina vanliga platser. Tur var väl det för Anni gav mig en toppenidé - tack vare henne så har jag nu gått en runda med stavarna. Det var så himla skönt - mötte en och annan hundägare annars var det bara jag och naturen;-))

När jag kom hem började övriga huset att vakna till liv. Frukosten satt som en smäck!

Idag blir det lite pyssel inför veckan som kommer, deklarationerna ska fixas samt utrymme för mera vila.

Lev väl!

6 kommentarer:

  1. Deklarationen...åh, hjälp! Den har jag glömt bort!
    Sicken tur att vi har varandra som påminner om saker:-)

    Bra jobbat med promenaden! Jag kan se dig fram för mig, men nu kanske du inte hade mössan på som då jag fick äran att promenera med dig!


    Kram!

    SvaraRadera
  2. Å hittade hit till din blogg jag med...
    *S*

    En vitsippa...
    det dröjer nog innan jag får fota en sådan...
    Var ju i sommarstugan i helgen, med det är fortfarande en massa snö kvar...
    Mina vårlökar hade kommit upp ca 1 cm...

    Ha en skön kväll!!

    SvaraRadera
  3. Jag har sett första vitsippan i min trädgård också! Men du, inte har du kameran med dig när du stavar, eller får den plats i fickan?

    SvaraRadera
  4. Vilka fina bilder du har tagit!!
    Jag kan inte finna fem fem just nu, tycker alla tre är toppen!! (ja dom innan också)
    Men du, nu måste jag våga fråga, vad är det på din profilbild???? Jag har bannemej funderat, men vågar ej gissa!!!
    Är det "eosen" du tagit de sista (3)med? Är det den som är ny? Nöjd?
    Jag har det bra på jobbet idag, slipper svara i telefon för ingen hör mej ändå!!!
    Ha en bra dag!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Just det, deklarationen!
    Och motionerandet!
    Och trädgården.
    Och fotandet...
    Just det ja...

    just det ja.

    SvaraRadera
  6. Emsa - var hittar jag dig! När jag trycker på din bild ser jag inte adressen till din blogg!

    Å min lilla bild är från förra året fotat i trädgårdslandet - vad du ser är en liten rabarbknopp;-))

    SvaraRadera