torsdag 25 juni 2009

Sommarkväll


Jag har sagt det förut och jag säger det igen - det är så vackert i naturen! Fick stanna och ta upp kameran och fota lite när jag cyklade hem från slussarna.

En dag kvar att jobba sen blir det ledigt ett par dag. Maken börjar sin semester så kan tänka mig att det innebär att vi kommer att njutna lite mer !

Hoppas att du som tittar in här har det bra och passar på att njut av sommaren och ljuset - det gäller att ladda batterierna inför hösten. Skriv gärna en kommentar om du tittar in för det är alltid så kul läsa hur ni har det!

2 kommentarer:

  1. Vad härligt, då har du middagen serverad och på bordet när du kommer hem från jobbet!

    SvaraRadera
  2. Vacker bild :) Visst är det skönt att det är fredag ♥ man behöver verkligen solen och lite ledigt nu.

    Ska försöka mig på söndagens fototriss :) så får vi se hur det går..

    SvaraRadera