tisdag 14 juli 2009

Drottningpaj

Jag har fått ännu en award - Emsa jag tackar så hemskt mycket! Emsa tittar in hos mig titt som tätt vilket glädjer mig!

Det är så kul att ni som tittar in hos mig visar er uppskattning genom kommentarer eller som nu detta!

Tycker vi tar och firar detta med en drottningpaj för det är vad jag har bakat. Idag är det ju även Frankrikes nationaldag samt Kronprinsessan Viktorias födelsedag så här finns mycket att fira! Maken har plockat blåbär sonen plockade hallon och jag gjorde resten - snacka om teamwork;-))

Hoppas verkligen att det smakar♥

Jag kommer nu att packa min väska och ta med mig maken och lillgrabben
på en resa upp till storstaden Stockholm!

Kvar att vakta huset är de två andra sönerna - undrar så om huset kommer att stå kvar;-))

4 kommentarer:

  1. Tack! Det smakade juvligt!
    Jag lättar ankar nu och drar mot Bohuslän.
    Ha det gott vännen!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vi åker till Stockholm i morgon, tänk om vi ses i vimlet.... Ulriksdal, Vaxholm och söder är målet.

    Ha så trevligt!

    SvaraRadera
  3. Hoppas att resan till Stockholm blir bra. Vädret ska ju vara hyfsat.
    Kramis

    SvaraRadera
  4. Jag blev glad för din kommentar i min blogg om dina Harry Potter upplevelser för det var verkligen som att de växte i kapp med ens egna barn o jag som har samma kombination som HP-gänget.

    Å välkommen till stor stan! o ska du äta paj så måste du göra det på "mitt" ställe med utsikt över hela stan!!!
    Det är cafét på Fjällgatan på söder, går inte att missa (vi stod där även på "Millennium" natten o såg "allt" direkt, det var bara 6-åringen som tyckte att det var kallt med -22 grader mitt i natten..)

    Men ha en skön utflykt i storstan o så får du berätta vilken paj du valde...

    Kramis från Hexan själv

    <;}

    SvaraRadera