söndag 2 augusti 2009

Fototriss - så här ser det ut där jag är idag, del 4

Så då har jag funderat på mitt bidrag till veckans Fototriss - så här ser det ut där jag är idag, del 4. Det känns som om detta blir lättare än föregående där det handlade om insekter, tyvärr har jag inte ett så bra zoom att insekterna blev något spännande. Men att visa hur det ser ut där jag är idag fixar jag lätt. Tog ett varv i trädgården och tittade till lite extra på fruktträden. Det blir endel frukt i år längtar till att de ska mogna och hamna i fruktskålarna.

Astrakanäpplena frodas och kan säkert snart börja skördas.

Alla päron är inte lika vackra som detta men det finns att mumsa på även här.

Men ska jag vara ärlig så är det mest såhär det ser ut där jag är idag.
Fixar och donar inför kommande arbetsvecka för nu är semestern slut.

8 kommentarer:

  1. Lite av varje - ser ut som en bra vardagstriss du knåpat ihop, lite "måsten" och en hel del mys :)
    Mia

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du har haft en skön och avkopplande semester!!!
    Härliga äpplen ...

    SvaraRadera
  3. Mmmm precis så är det för många idag..men jag väljer att njuta in i det sista..ha ha..jo men du jag har tvättat och städat jag med..men dagen är ju lång..:)

    SvaraRadera
  4. Blir sugen på både äpplen och päron då jag ser dina bilder.
    Jasså, din semester är också slut nu. Här i bloggen ser det ut som du haft en bra semester.
    Hälsningar Kerstin

    SvaraRadera
  5. härliga bilder från fruktträden!
    Hoppas du får en bra vecka, trots att semestern är slut.

    SvaraRadera
  6. Mums med härlig frukt!! Päronet ser grymt härligt ut.

    Sista bilden gör att ajg blir påmind om min tvätthög...usch!!!


    /christina

    SvaraRadera
  7. Du kommar att få njuta sommarens frukter även i höst verkar det som. Hoppas semestern var fin.

    SvaraRadera
  8. å så frukthungrig man blir!

    SvaraRadera