söndag 1 november 2009

Tillbakablick i bildarkivet

Helena på Bildbloggerian utmanar oss att titta tillbaka i bildarkivet och blogga en bild från november- 08. Märker genast skillnaden mellan -09 och - 08 för i år fotar jag i stort sett varje dag medan förra året innebar högtids- och semesterfotande. Detta gör att det är svårt att plocka fram en novemberbild ur arkivet.

Men jag hittade lite bilder från en svampplockarhelg som jag tror var i november men skulle i och för sig kunna ha varit i oktober men.... Min kompis fick ta med en "lättpackad vän" till en svamphelg i Kassberg. Min goa goa vän valde mig;-))

Vi hade underbart väder, traskade många steg och plockade många svampar. Men inte bara det utan vi hade även en underbar samvaro, åt fantastisk god mat och hade många långa härliga samtal.

Är så himla glad över att jag är "lättpackad";-))

7 kommentarer:

  1. Tycker minsann att din bild från förra året var nog så snygg - betyder det att du inte utvecklats som fotograf sedan dess ;-) Hehe...

    Nej, snarare att du var bra redan då!

    SvaraRadera
  2. Härligt perspektiv på träden. Tycker din bild är jättefin

    SvaraRadera
  3. Lovely! Man får nästan svindel :O)

    SvaraRadera
  4. Så fint med de gula löven mot den blå himlen! Kul att du var lättpackad;-)

    SvaraRadera
  5. Ett härligt perspektiv i bilden :-)

    SvaraRadera
  6. Jättehärlig bild, gillar de klara färgerna :)

    SvaraRadera
  7. En vacker höstbild med fina färger!

    SvaraRadera