lördag 30 januari 2010

Njutardag!

 
Idag har det åter igen varit en underbar vinterdag. Tog en runda med kameran och njöt av solen och rörelsen. Glädjande nog möter man många som likt mig njuter av vintern. Tyvärr har jag inga skidor men det är nog dags att skaffa det för nog ser det härligt ut?

Nu sitter jag här i soffan framför brasan och njuter av ett glas rött. Klockan nio i morgon ska jag testa bastu extreme - vet inte riktigt vad det är men det lät lockande. Får berätta mer sedan. Tror att det är så att jag behöver lite stressreducering för att få en bättre balans i mitt liv.

2 kommentarer:

  1. Jag njuter av din fina vinterbild. Den här vintern är overkligt vacker och slår rekord på många olika sätt.
    Hoppas att du får en lugn och skön fortsättning på helgen!

    SvaraRadera
  2. För en gångs skull har jag inga planer på hela dagen. Förutom en promenad med gubben och ikväll 2 timmars motionsbugg.

    Så sköööönt...

    SvaraRadera